گلوبال گیم جم 2022 در دانشگاه تهران

اگر دوست داری با بیش از 47 هزار نفر علاقه مند به بازی‌سازی که از 113 کشور دنیا به صورت هم زمان توی این رویداد شرکت میکنند، طی 2 روز مشغول ساخت بازی خودت بشی، گلوبال گیم جم همون رویدادی هست که باید تجربش کنی. تو و تمام همراهانت فقط 48 ساعت وقت دارید که ایدتون رو تبدیل به یه بازی کنید که با موضوع رویداد یکیه. موضوع رویداد هم همون روز اول میگیم بهتون. در این رویداد شتاب دهنده اکتا نیز یکی از حامیان تجاری این رویداد بزرگ است.

گلوبال گیم جم چیست؟

گیم جم جهانی (Global Game Jam) بزرگترین رویداد دو روزه

بازی‌سازی دنیاست که در شهرها و کشورهای زیادی، بصورت همزمان میزبانی می‌شود.
افراد داوطلبی که عاشق بازی‌های ویدیویی هستند، مسولیت میزبانی این رویداد جهانی را در شهر‌های مختلف بر عهده می‌گیرند تا شرکت‌کننده‌ها طی 2 روز متوالی با یک موضوع خاص مشغول به ساخت بازی‌ای شوند که زایده ذهن خودشان است.
لطفا پس از دریافت بلیت در ایوند حتما در سایت Global Game jam ثبت‌نام کرده و به لیست شرکت‌کنندگان دانشگاه تهران بپیوندید.

چرا باید گلوبال گیم جم شرکت کنیم؟

تنها ۴۸ ساعت فرصت دارید تا یک بازی لذت بخش و خلاقانه بسازید و همین زمان محدود باعث می‌شود بسیاری از پیش‌فرض‌هایی که در پروژه‌های روزمره‌ی بازی‌سازی دارید را کنار بگذارید و فقط و فقط به خلاقیت و کامل کردن ایده فکر کنید. قرار نیست خروجی بازی گیم جم درآمدزا باشد یا جایی منتشر بشود، قرار است با ایده و دیدگاه جدید به یک موضوع نگاه کنید و در نهایت ایده‌ی نوآورانه‌ی‌تان را با ایده‌های هزاران نفر دیگر که در همان مدت زمان کم بازی ساخته‌اند مقایسه کنید.

البته ممکن هم هست ایده‌هایی در طول این ۴۸ ساعت به فکرتان برسند در نهایت تبدیل بشوند به بازی‌هایی که هیچ‌وقت فکر نمی‌کردید روزی بسازیدشان!

چرا باید در گیم جم دانشگاه تهران ثبت نام کنم؟

جدا از این که کنار هم با بازی‌سازهای جدید آشنا می‌شویم و تجربیات جدیدی یاد می‌گیریم. امسال قصد داریم یک گیم جم فعال و باحال داشته باشیم.

در ۴۸ ساعت رویداد چه امکاناتی در گیم جم دانشگاه تهران فراهم است؟

میز و صندلی و فضای کاری مناسب، اینترنت، چای و نسکافه، روزانه دو میان وعده و یک وعده غذا برای شما مهیا خواهد شد تا در این ۴۸ ساعت تمامی تمرکز خود را به ساخت بازی معطوف کنید.

برای دریافت اطلاع بیشتر و ثبت نام به سایت ایوند یا لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://evand.com/events/utggj2022

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “گلوبال گیم جم 2022 در دانشگاه تهران

  1. جواد گفت:

    عالی

    1. eslaminazila گفت:

      ممنون از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *