تفاهم نامه همکاری ۳ ساله هلدینگ صاد با استارت آپ استودیوی اکتا امضا شد

 

با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای بانک صادرات ایران و استارت اپ استدیو اکتا در حوزه بلاک چین، هلدینگ صاد به‌عنوان هلدینگ نوآوری و فناوری بانک صادرات ایران با استارتاپ استودیو اکتا که به‌صورت تخصصی در حوزه بلاک چین و تکنولوژی‌های مرتبط با آن فعالیت می‌کند، تفاهم‌نامه‌ همکاری منعقد کرد.

 

مرکز فناوری صاد با این همکاری سعی دارد اکوسیستم بانکداری ایران را با حضور گروه‌های جوان فین‌تکی و ایستادن بر لبه تکنولوژی فعال‌تر نماید.

 

دکتر محمد ابراهیم احمدی، مدیر عامل شتابدهنده اکتا در این باره ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از کسب و کار های نوپا در دوران فشار اقتصادی، رویکرد ساخت زنجیره ارزش و تولید را در میان اکوسیستم موجود بیان کرد و حمایت از نخبگان در جهت توسعه کسب و کار های نوپا در زمینه بلاکچین برای بر طرف کردن نیاز های موجود کشور و منطقه را از اولویت های اصلی شتابدهنده بلاچین اکتا دانست.

 

امیر مسعود پورهاشم، مشاور کسب و کار هلدینگ صاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاران عنوان کرد: در این تفاهم نامه، برگزاری دوره های آموزشی در حوزه بلاکچین و حمایت از تیم های استارت آپی در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: بانک صادرات بنا به برنامه هایی که در حوزه ریال دیجیتال دارد ، به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت ریال دیجیتال به دنبال ایجاد اکوسیستمی در حوزه بلاکچین است. به همین خاطر با استارت آپ استودیو اکتا تفاهم نامه همکاری امضا کرد که بتواند علاوه بر حمایت از تیم های استارت آپی، نیازمندی های جدید بانکی را با پتانسیلی که میان جوانان استارت آپی وجود دارد، پوشش دهد.

 

لینک پایگاه خبری بانکداری الکترونیک: کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *